h1

Nymph()maniac (Lars von Trier, 2013)

23 februarie 2014

Prin paralele precum cea dintre iubitii „fara numar” din tinerete ai lui Joe si muzica lui Bach, in care Seligman pare sa fie un mic expert, von Trier nu face decit sa ridiculizeze dramele europene si modul in care acestea au incetat sa mai aiba sens. Incarcarea lor fortata cu un sens cult, in mod rizibil neconcordant, face din Nymph()maniac un metatext al cinematografiei europene moderne.

Cronica integrală a apărut pe altiasi.ro

Reclame

2 comentarii

  1. Deci până la urmă e bun sau nu, ți-a plăcut ori ba?


    • mi-a plăcut. e foarte bun!



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: