h1

zaraza – kafka

4 august 2007

Pentru cei care stiu sa guste un produs bazat pe respect, pentru o companie care isi respecta clientii si pentru cei care din respect pentru meserie au creat aceasta reclama, Numai Respect!

Dupa cum ne-au obisnuit deja, advertiserii de la Next/CAP nu se dezmint. Compania producatoare inca isi „filtreaza” clientii, aceasta metoda incetand sa mai para sinucigasa, de vreme ce vinzarile au inregistrat o crestere de trei ori mai mare decat media de dinainte de campania – „Respect”. Reteta este aceeasi – un plan drept, 2-3 pungi de snacks-uri, un parizer imens + un lantisor(probabil un kitsch veritabil) si… respect! Dupa ce in prima parte a campaniei se oferea „Marele Gatsby“ a lui Scott Fitzgerald, acum clientii primesc la 2 sticle de vinars, „Procesul“ lui Kafka, o carte care inspira respect. Ceea ce vrea sa sublinieze reclama, este faptul ca poti o obtine ceva si fara „sa razuiesti vreo eticheta, sa decupezi vreun carton sau sa colectionezi capace”.

Copywriterul promite ca in campania urmatoare cumparatorii vor primi „Trei intr-o barca“ a lui Jerome K. Jerome, semn ca vom mai avea „bijuterii” de acest gen si in viitorul apropiat.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: