h1

Zaraza – Pentru adevaratii Domni din Romania

3 ianuarie 2007

In urma postarii referitoare la campania publicitara a companiei Murfaltlar la brand-ul Zaraza, am primit cateva comentarii, justificate de altfel. Nu stiu cati dintre dvs. stiti, dar in limba rusa, ‘zaraz’ inseamna infectie. Chiar daca posibilii cunascatori de limba rusa, probabil se vor feri de dubiosul cognac dobrogean, campania este si in Romania destul de riscanta. Persoanele care se vor identifica cu personajele ce nu-si merita statul de ‘adevarat domn’- in opinia baietilor de la NEXT/CAP(n.r. creatorii spoturilor – se vor feri si ei, la randul lor de aceasta licoare bachica. Strategia campaniei, care are un public tinta foarte ‘subtire’ ca si numar, este aceea de a forma o clientela rafinata, in ciuda pretului de „doar 22 RON”, rezultat in urma unui calcul simplu intre bancnotele ce apar in cel de-al treilea spot:

Ceea ce se poate observa din cele 3 spoturi este faptul ca aceasta campanie nu promoveaza produsul, cu incearca sa promoveze cu cat mai mult stil brandul. Cred ca a reusit in mare masura sa realizeze acest lucru, cel putin pe mine reusind sa ma convinga. In urma cu vreo 2 luni afirmam ca as cumpara o sticla doar pentru reclama, in ciuda faptului ca nu sunt consumator de bauturi alcoolice, si nici nu tind sa devin.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: